افتتاح نهمین دوره جشنواره مدرسه انقلاب در گلستان/ دستاوردهای انقلاب در مسیر ایران قوی به کارگیری شود

حسینی ایزدی گفت: باید تلاش کنیم که منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایران قوی را جامه عمل بپوشانیم و به این منظور باید از ظرفیت دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته استفاده کنیم.

«سید علی نقی حسینی ایزدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: انجمن اسلامی دانش آموزان همچون سال های گذشته جشنواره دانش آموزشی مدرسه انقلاب را در ایام دهه فجر برپا می کند.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان بابیان اینکه جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب یکی از برنامه های شاخص انجمن اسلامی دانش آموزان در ایام الله دهه فجر به شمار می رود، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال برخلاف سنوات گذشته این نمایشگاه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

حسینی بابیان اینکه تولید محتوا و محصول و روایت گری دو عنصر اصلی جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب به شمار می رود، بیان کرد: مدرسه انقلاب با توجه به شیوع ویروس کرونا در مدل جدیدی ارائه شد و با تولید محتوای الکترونیک توسط دانش آموزان در بستر شبکه های اجتماعی ارائه می شود.

 

وی افزود: اتحادیه انجمن دانش آموزان در ایام دهه فجر به اشاعه فرهنگ انقلابی اهتمام جدی دارد و در این راستا برنامه های متنوعی را پیگیری می کند.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان بابیان اینکه باید تلاش کنیم که دانش آموزان با آرمان های انقلاب اسلامی آشنا شوند، افزود: خودسازی و روشنگری دانش آموزان یکی از اقداماتی است که در این ایام پیگیری می کنیم و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری موضوع «ایران قوی» را در دستور کار قرار دادیم.

 

حسینی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایران قوی را جامه عمل بپوشانیم و به این منظور باید از ظرفیت دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته استفاده کنیم.

کد خبر 1022865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha