مراسم پیوند فاطمی برای بیش از ۶۰۰ زوج در استان کرمان انجام شد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مراسم پیوند فاطمی همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) در سراسر استان برگزار و در این مراسم ۶۴۲ زوج جوان در سراسر استان راهی خانه بخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ تعریف ازدواج آسان در افراد متفاوت است زیرا هر فردی براساس شرایط اقتصادی، خانوادگی، اجتماعی و ... برای ازدواج برنامه ریزی و اقدام می‌کند اما منظور از ازدواج آسان این است که در مسائل مالی ازدواج سخت‌ گیری نشود و همه روند ازدواج با سهل ‌گیری و تلاش برای کم کردن موانع طی شود.

 

 

 

اولین مرحله پیوند فاطمی استان کرمان سال گذشته همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و دومین مرحله پیوند فاطمی در سال جاری کلید خورد که در گام اول  همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا و امام علی برگزار شد و حدود 400 نفر زوج جوان با برگزاری ازدواج آسان راهی خانه بخت شدند که 70 زوج مربوط به شهر کرمان بود.

 

 

در گام دوم، با تدابیر فرماندهی سپاه ثارالله استان و بسیج جامعه زنان در سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها ۴۰ زوج جوان در شهر کرمان و در مجموع ۱۰۰ زوج در استان، زندگی جدید خود را در قالب طرح «پیوند فاطمی» آغاز کردند.

 

اکرم رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص برنامه پیوند فاطمی استان کرمان گفت: این برنامه ۱۵ بهمن ماه، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در سراسر استان برگزار شد.

 

 

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: تعداد زوج ها در سراسر استان 642 زوج و در شهر کرمان 112 زوج است و چون تعداد زیاد بوده همزمان در 11 مسجد سطح شهر مراسم عقد آن ها برگزار و بعد از مراسم عقد، زوج ها به صورت کاروانی به گلزار شهدا رفته و در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا به ویژه شهید سلیمانی ادای احترام کردند.

 

 

وی افزود: سپاه ثارالله استان کرمان، بسیج جامعه زنان، کمیته بانوان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و ارگان هایی مانند اداره ورزش و جوانان استان کرمان، اداره ثبت اسناد، دانشگاه علوم پزشکی، اداره سردفتران عقد و ازدواج، اداره کار و رفاه اجتماعی و از اصناف نیز صنف گل فروشان و صنف سفره های عقد در این زمینه با ما همکاری و کمک کردند.

 

 

دبیر برنامه پیوند فاطمی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون سومین مرحله پیوند فاطمی در استان کرمان برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1022866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha