دستگاه قضایی فارس مشکلات خانواده شهدا و جانبازان را پیگیری می کند

حجت الاسلام موسوی گفت: جانبازان و شهدا سند افتخار نظام و کشور به شمار می روند و دستگاه قضایی استان نیز موظف است تا از مشکلات خانواده شهدا و جانبازان در زمینه قضایی حمایت کرده و مشکلات آنها را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (سه شنبه 14 بهمن) در دیدار با جانباز مدافع حرم، «حسین مجیدی سرشت» در سومین روز از دهه مبارک فجر گفت: جانبازان و شهدا سند افتخار نظام و کشور به شمار می روند.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: جانبازان نیز شهدای زنده به شمار می روند و با جان فشانی های خود برای ایجاد امنیت و ارامش کشور و نظام تلاش کرده اند.

وی اضافه کرد: جانبازان همچنین در دفاع از خارج از مرزها به دفاع از ارزش های این نظام در فراتر از مرزها پرداخته اند و باید همواره قدردان جان فشانی جانبازان و ایثار شهدا باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان نیز موظف است تا از مشکلات خانواده شهدا و جانبازان در زمینه قضایی حمایت کرده و مشکلات آنها را پیگیری کند.

وی با اشاره به عملکرد سازمان بسیج حقوقدانان گفت: این سازمان نیز باید در زمینه ارائه مشاوره حقوقی به جانبازان و ایثارگران اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 1022872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha