یکی از اهداف دشمن از جنگ نرم، از بین بردن جایگاه و مقام مادر است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: یکی از اهداف دشمن از جنگ نرم، از بین بردن جایگاه و مقام مادر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، به مناسبت ایام الله دهه فجر، همایش تقدیر از مدیران مدارس شهرستان پردیس با حضور  امام جمعه شهرستان پردیس،  معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری،  ریاست اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس برگزار گردید.

حجه الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس، با اشاره به اهمیت برگزاری جشن های انقلاب اظهار داشت: دشمنان با امپراطوری رسانه ای و جنگ روایتها، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را هدف قرار داده اند که برگزاری جشن های بزرگداشت ایام الله دهه فجر و بیان ارزش ها و پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مؤثری در خنثی سازی نقشه دشمنان دارد.
حسینی افزود:دشمن هر لحظه در فضای مجازی کار میکند ولی متأسفانه در داخل برخی درگیر کشمکشهای جناحی هستند و از فعالیت جهادی و انقلابی در فضای مجازی غافلند.
وی با اشاره به اهداف دشمنان در متزلزل کردن جایگاه زن گفت:‌ یکی از اهداف دشمن از جنگ نرم، از بین بردن جایگاه و مقام مادر است که با حرکت هایی حساب شده در فیلم های خود، منزلت و جایگاه مقدس مادر را مورد هدف قرار دادند.
امام جمعه پردیس با اشاره به آیه ۴۹ سوره بقره و اهمیت بیان شرایط دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب به بیان گوشه ای از پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد:این پیشرفت ها، دستاورد پرچمداران انسان پرور است که معلمان و مدیران بخش اعظمی از این پرچمداران را تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از معلمان نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1022896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha