حضور مردم عامل بقای انقلاب اسلامی است/ ۱۱ اسفندماه؛ افتتاح ستاد انتخابات استان تهران

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به حضور مردم برای بقای انقلاب اسلامی گفت: ۱۱ اسفندماه، افتتاح ستاد انتخابات استان تهران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، شکراله حسن‌بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان قرچک در محل فرمانداری این شهرستان گفت: حضور مردم در تمامی مراحل پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که همین حضور موجب بقای انقلاب است.
وی با تبریک دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) افزود:‌ رهبری امام راحل، حمایت و در صحنه بودن مردم و اعتقاد به اسلام و فرهنگ شهادت، سه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود.
حسن بیگی مشارکت پرشور مردم در صحنه های نظام اسلامی مهم دانست و تصریح کرد:‌حضور مردم در تمامی صحنه‌ها بخصوص انتخابات اصل اساسی و لازمه برگزاری این رویداد مهم است و برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ از ماه‌ها قبل جلسات هماهنگی در استانداری تهران برگزار شده، اما ستاد انتخابات استان تهران به صورت رسمی در تاریخ ۱۱ اسفند تشکیل می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران  اظهار داشت:‌ تشکیل ستاد انتخابات در شهرستان‌ها و سایر امور مربوطه بعلاوه ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر بعنوان دو وظیفه بسیار مهم فرمانداری‌ها تا پایان سال محسوب می‌شود.
حسن بیگی در پایان گفت:‌وحدت و همدلی مجموعه کارکنان فرمانداری‌ها با تأکید بر اصل پیروی از قانون، رکن مهمی در برگزاری سالم و پرشور انتخابات است.

کد خبر 1022900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha