دفاع حق به جانب بعضی از مسئولین در واکنش به مطالبات عین ضعف است

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه بعضی از مسئولین جرأت پذیرش مشکلات حوزه کاری خود را ندارند؛ خاطرنشان کرد: این مسئولین در چالش ها گارد می گیرند و فکر می کنند دفاع از عملکرد ضعیف نشانه قدرت است در حالی که عین ضعف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امین رجایی، سه شنبه(۱۴ بهمن) در نشست هم اندیشی جمعی از فعالان رسانه ای فرهنگ مطالبه گری را در استان بسیار ضعیف قلمداد و بیان کرد: مسئولین هم به جای پاسخ گویی بعضاً در برابر مطالبات جبهه گیری می کنند و در نهایت هم می گویند به دلایل امنیتی نمی توانیم به خبرنگاران پاسخ بدهیم.

 

 

 

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه  بعضی از مسئولین جرأت پذیرش مشکلات حوزه کاری خود را ندارند؛ خاطرنشان کرد: این مسئولین در چالش ها گارد می گیرند و فکر می کنند دفاع از عملکرد ضعیف نشانه قدرت است در حالی که عین ضعف است.

 

 

 

وی مطالبه گری را در ذات رسانه دانست و با بیان اینکه رسانه وابستگی خاص ندارد؛ مطالبه گری رسانه از مسئولین را به ویژه در برهه کنونی و با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مهم خواند.

 

 

 

رجایی ادامه داد: هم مسئولین و هم رسانه از بدنه مردم هستند و مطالبه هم در واقع پیگیری دغدغه مردم است و حالا اگر مسئولی پاسخ نمی دهد آن بحث دیگری است اما دیر یا زود آیندگان ما را نقد خواهند کرد که چرا رسانه از مسئولین نخواست.

 

 

وی تصریح کرد: رسانه در کنار انعکاس خدمات و پشیرفت های نظام باید پیگیر رفع کاستی ها نیز باشد تا این کاستی ها خوراک رسانه های بیگانه قرار نگیرد گرچه آنان در کشورهای خود به مراتب مشکلات بیشتری دارند اما به دلیل سانسور و شارلاتانی رسانه ای و یا تحلیل های زیاد کاری می کنند تا کسی سره را از ناسره تشخیص ندهد.

 

 

مسئول بسیج رسانه استان کرمان در پایان از راه اندازی دور جدید اتوبوس مطالبه گری خبر داد.

 

 

 

کد خبر 1022940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha