راه اندازی شبکه شاد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه آموزش است

قاسمی با اشاره به تحصیل ۲۰ هزار دانش آموز تبعه افغانستان و پنج کشور دیگر در البرز گفت: راه اندازی شبکه شاد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه آموزش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سالار قاسمی» طی نشست وبیناری که عصر سه شنبه ۱۴ بهمن با حضور مشاور عالی آموزش و پرورش کشور برگزار شد گفت: روند رو به رشد در عرصه تربیت و آموزش از جمله فعالیت هایی است که پس از شکل گیری انقلاب اسلامی محقق شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: از جمله فعالیت های آموزشی در عرصه شبکه شاد است که ساختار و روند فعالیت آن را می توان از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند.

 

وی با اشاره به تحصیل ۲۰ دانش آموز تبعه افغانستان و پنج کشور دیگر در استان البرز بیان کرد: رشد ساختارهای آموزشی، بهره مندی از مشارکت خیران و نیکوکاران در امر مدرسه سازی، خدمات سواد آموزی، پوشش تحصیلی و آموزشی ... از جمله دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی در امر آموزش و پرورش است.

 

وی با بیان اینکه موفقیت های متعدد دانش آموزان در عرصه های علمی، فرهنگی و آموزشی بین المللی از جمله دیگر دستاوردهای انقلاب است عنوان کرد: کمبود نیروهای انسانی در امر پرورش از دغدغه های ساختاری است که در استان البرز دیده می شود.

 

قاسمی اظهار کرد: استان البرز ۴۷۳ دانش آموز در حال تحصیل دارد و روند افزایش مهاجرت به این استان و بالا رفتن جمعیت ایجاب می کند نسبت به فراهم آوردن زیرساخت های آموزشی بیش از پیش تلاش کنیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: شکل گیری مدارس صدرا از جمله اتفاقات خوب در استان البرز است که این مهم در کنار تولید محتوای تحصیلی آموزشی و پرورشی با توجه به شرایط کرونا باید مورد نظر مربیان پرورشی قرار گیرد.

 

 

 

 

کد خبر 1022954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha