«انا اعطیناک کوثر»  بشارت باد  بر اهالی زمین که سیب سرخ بهشت، جوانه زده است.

فاطمه جان آمدی و با آمدنت درخت نبوت بار گرفت و به ثمر نشست و یاوه گویان ابتر نامیدن رسول خدا خود ابتر شدند ، زهرا یاس خوشبوی ولایت ای بزرگ بانو! کوثر عشق خوش آمدی

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر کجا زبان ما را رسد که وصف تو گوییم و کجا به اندیشه ما آید که ذکرتو آریم، و کجا توان قلم بود که نقش حسن تو نویسد و کدام آینه است که درخشش نور تو را بتاباند .

 بیستم جمادی الثانی روزی مبارک برای بانوان  جهان، روزی سراسر از باران رحمت و قدوم بهترین گلواژه آفرینش  که با قدم‌های بهاریش بر سر ما منت نهاد و دختر جایگاه خود را پیدا کرد.

روزی که با  آمدنش جاهلیت شرم دختر داشتن و زنده به گور شدن فرشتگالن بیگناه برای همیشه  در  گور تاریخ  دفن شد برد و دختران  از قدومش تاج افتخار بر سر گذاشتند و جایگاه خود را یافتند

فاطمه جان آمدی و با آمدنت  درخت نبوت بار گرفت و به ثمر نشست  و یاوه گویان  ابتر نامیدن رسول خدا خود ابتر شدند .

زهرا !  یاس خوشبوی ولایت ای بزرگ بانو! کوثر عشق خوش آمدی 

مهر رخت، خورشید فروزان مریم و آسیه و خدیجه را فزونتر است؛ چرا که جهان بانوان را تو سروری. نام تو، جامع کمالاتت که گویای عصمت آتش سوز توست.

 ای آن که شهد شهادت سوزانت را ازچشمه صداقت و اخلاص چشیده ای. ای آن که بر گرده گیتی، وریحانه مصطفی (ص) را مادری، پس نقش آفرین کربلای تویی؛ آری .........

عشق پیامبر  نام تو، ریشه شر را خشکاند و آتش دوزخ را سرد کرد بر پیروان طریقه رستگاری. خانه وحی، با درخشش نام تو، روشن‏تر شد، تا نشانه‏ای باشد بر حرمت زن، تا دیگر رنگ چهره‏ها با شنیدن صدای تولد دختران، کبود نشود؛ تا دیگر  دختری زنده به گور نشود  و عزت زن حفظ شود. تو آمدی و تاج عزت و افتخار را بر سر زنان عالم گذاشتی تا زن معنا شود.

 روز ولادت تو روز ولادت  پاکی ها و زلالی ها است  روز رحمت است و منت بر زمین و زمینیان او توئ آمدی و برای امدتداد مسیر انبیا و اگر نبودی ، طریق انبیا ابتر می ماند و این سلسله ی پیوسته به بن بست می رسید. »
فاطمه آمدی...تا زیبایی ، زیبا شود...محبت ، عاطفه آغاز شود...و فاطمه آمدی تا...علی ، حیدرشود، کرارشود... 

 

فاطمه! ای بزرگ بانو! کوثر عشق خوش آمدی 


 

 

کد خبر 1022962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha