افتتاح کارگاه های مردم یار با محوریت مساجد

حسینی گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۱۵۰ عنوان برنامه مختلف توسط سپاه و بسیج شهرستان ملایر در حال اجرا است.

«سید جواد حسینی »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  شعار امسال دهه فجر «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است و  به مناسبت ایام دهه فجر حدود ۱۵۰ برنامه در شهرستان ملایر در حال اجرا است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه  از برنامه‌های دهه فججر امسال توسسط سپاه ناحیه ملایر ۱۵ برنامه شاخص  است افزود: امسال با توجه به محدودیت‌ها و شرایط کرونایی برنامه‌های ما ننیز در سطح شهرستان به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.


وی به اجرای طرح  رزمایش کمک‌های مومنانه اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال بیش از 20 هزار بسته کمکهای مومنانه  توسط سپاه و بسیج ملایر در شهرستان توزیع شده که این بسته‌ها به همت خیران و نیکوکاران تهیه شده است

حسینی از برپایی میز خدمت در راستای خدمت رسانی به مردم در ایام دهه فجر در شهرستان ملایر  خبر داد و تصریح کرد:  برنامه هر پایگاه یک خدمت  در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان از دیگر برنامه‌های دهه فجر  تسط  سپاه ناحیه ملایر است.

وی  به برگزاری ویژه برنامه‌های  جشن انقلاب در مرکز شهر اشاره کرد و گفت: برگزاری ، یادواره‌های شهدا به صورت محدود و با رعایت پروتکل ها از دیگر برنامه‌ها در ایام دهه فجر است.

وی ، مسابقات ورزشی، فرهنگی و در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، ف بسیج ادارتات و نهادها و .. را از دیگر برنامه‌های سپاه و بسیج ملایر در دهه فجر دانست.

وی از افتتاح پنج کارگاه اشتغالزایی در  روستاهای توچغاز، علوی، خردمند، رضوانکده و شهر ملایر با محوریت صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار در ملایر خبر دادو گفت:با راه اندازی این کارگاه‌ها در مجموع برای حدود ۵۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

وی حمایت از کارآفرینان بسیجی در عرصه‌های مختلف را از اولویت‌های این نهاد برشمرد و بیان کرد: با توجه به استقبال جوانان و زنان روستایی برای ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی به ویژه در روستاها، در زمینه ارایه آموزش‌های رایگان و سایر موارد نیز از آنها حمایت می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: این کارگاه‌ها در راستای برنامه‌های مردم‌یاری با همکاری خیران و با محوریت مساجد شکل گرفته است که باید منجر به اشتغالزایی شود.

کد خبر 1022966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha