پایبندی مردم یمن به اصول اسلامی، راز مقاومت شش ساله در برابر دشمنان است

رهبر انصارالله یمن به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در پیامی تاکید کرد که پایبندی مردم یمن به اصول اسلامی باعث شد تا در برابر تجاوزات شش ساله دشمنان مقاومت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المسیره»، عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) درپیامی به مردم یمن گفت: شایسته است این روز به نام روز جهانی زن مومنه نامگذاری شود.

 

وی افزود: وجود اسوه‌های تمام عیار مکارم از میان بانوانی نظیر مریم بنت عمران (ع) و فاطمه بنت محمد (ص)، گواه آشکار بر جایگاه والای زنان نزد خداوند متعال است.

 

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: «خطرناک ترین چیزی که دشمنان اسلام به دنبال آن هستند، ضربه زدن به زنان مومنه در اصول، اخلاق و ارزش‌ هایش و تلاش برای به فساد کشاندن او است.»

 

وی تصریح کرد: دشمنان امت به فساد کشاندن جامعه مسلمانان را بزرگ ترین وسیله سرکوب، تحقیر و سیطره بر آن می ‌دانند؛ اما مقابله با تلاش ‌های شیطانی آنان و حفظ جدی اصول اسلام، تعالیم و اخلاق اسلامی است که از جامعه مسلمان یمن و خوبی‌های آن تاکنون حفاظت کرده است

 

العالم نیز نوشت: رهبر انصار الله ثمره خوب تعهد مردم کشورش به اصول و مبانی اسلام را در قدرت، استحکام و انسجام جامعه یمنی در مقابله موثر با دشمنان در همه زمینه‌های رویارویی دانست و گفت: «بدون اصول ایمان و تعالیم الهی جامعه ما به این اندازه از ارزش‌های مقاومت، پایداری و انسجام، از خودگذشتگی و جانفشانی برخوردار نبود».

 

الحوثی تاکید کرد: پایبندی ملت یمن به اصول ایمان باعث شد آنها از این سطح از حمایت الهی برخوردار شوند که آنها را قادر ساخته است که شش سال در برابر شدیدترین تجاوز و شدیدترین محاصره تاریخ مقاومت کنند.

کد خبر 1022982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha