آسفالت ۱۴ کیلومتر از راه های روستایی در سایه اجرای طرح «ابرار»

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج گفت: بعد از آسفالت راه پیرعلی، ۱۴ کیلومتر دیگر از راه های روستایی شهرستان در سایه اجرای طرح «ابرار» از راه مناسب برخودار می شود.

«جواد جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در این طرح زیر سازی محورها با تجهیزات شهرستان و آسفالت آن از اعتبارات استانی لحاظ می شود.

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج افزود: پیش از این در قالب طرح ابرار راه روستای پیرعلی به طول ۴.۵ کیلومتر آسفالت شد و به بهره برداری رسید.

 

جعفری گفت: 14 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان در محور راه های آنتنی روستای فرهادان، قوشخانه، آق چشمه، زادک-شیرغان، خرق به بام و جنجال آباد در این طرح پیش بینی شده است.

 

وی به انجام طرح هایی برای ایمنی راه های شهرستان هم اشاره کرد و گفت: آسفالت دور برگردان روستای مایوان و نجف آباد به طول 150 متر، با توجه به حجم ترافیک عبوری داخل شهر از این محور بدون تخصیص ریالی اعتبار و فقط با پیگیری ها انجام شد.

 

جعفری به تامین روشنایی دور برگردان نجف آباد هم اشاره کرد و گفت: در این محور دوپایه روشنایی (یک پایه دو طرفه و یک پایه سه طرفه) و چراغ چشمک زن رفت و برگشت برای ایمنی بیشتر این محور، نصب شد.

 

طرح «ابرار» یا همان اقدام برای راه های اولویت دار روستاها از محل اعتبارات ملی و استاني و استفاده از اكيپ‌هاي راهسازي سراسر كشور اجرایی شده است.

کد خبر 1023019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha