برگزاری همایش دوچرخه سواری گرامیداشت دهه فجر در شمال استان اصفهان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل از برگزاری همایش دوچرخه سواری شمال استان اصفهان یابود سردار شهید قاسم سلیمانی در آران و بیدگل خبر داد.

«ابوذر فردنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، همایش دوچرخه سواری شمال استان اصفهان یادبود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل افزود: این همایش روز جمعه ۱۷ بهمن ماه از میدان ۱۵ خرداد کاشان آغاز و در مسیر با پیوستن دوچرخه سواران در مبادی ورودی شهرستان آران و بیدگل میدان محمد رسول الله و میدان حرم آران و بیدگل به مقصد مجتمع فولاد کویر ادامه می یابد.

 

فردنژاد  هدف از برگزاری این همایش را گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و نکوداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در جامعه ذکر کرد و اظهار داشت: این همایش به همت مجتمع فولاد کویر و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آران و بیدگل، هیات دوچرخه سواری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در مسیر همایش، دوچرخه سواران به شهدای آرمیده در گلزارهای شهدای امامزاده هادی (ع) و آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع) ادای احترام خواهند کرد، تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۸ صبح روز جمعه از مبدا میدان ۱۵خردا  کاشان، ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه از مبدا میدان محمد رسوال الله آران و بیدگل و ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از مبدا میدان حرم آران و بیدگل آغاز می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه به ۲۰ نفر از دوچرخه سواران حاضر در این همایش به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد، تصریح کرد: در پایان این همایش، ضمن پذیرایی از شرکت کنندگان، برنامه قرعه کشی و اهدای جوایز برگزار می شود.

 

ابوذر فردنژاد تصریح کرد: این برنامه ورزشی و فرهنگی توسط گروه تصویر برداری هلال منیر، ضبط و از سیمای ملی به تصویر کشیده می شود./

کد خبر 1023020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha