سارقی با یک ‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در بافق دستگیر شد

طولابی نژاد گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران این نیرو یک سارق با ۵ فقره سابقه سرقت به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهر دستگیرشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سرهنگ « شهرام طولابی نژاد» افزود : ماموران پلیس آگاهی بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با اطلاع از چندین مورد سرقت در سطح شهر از جمله سرقت موتورسیکلت و خودرو، سرقت موتور برق، دستگاه جوش، سیم و کابل و دستگاه پمپ آب از ادارات و غیره، اقدامات لازم‌جهت شناسایی و دستگیری سارق را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با تحقیفات ماموران پلیس آگاهی، این سارق شناسایی و ضمن‌هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ارزش اموال سرقت شده را افزون بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: اموال مسروقه نیز کشف و طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

این مسوول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم که دارای ۵ فقره سرقت بود با تشکیل پرونده و صدورحکم قضایی روانه زندان شد.

وی همچنین از دستگیری  یک سارق سابقه دار دیگر که دارای ۱۷ فقره سرقت بود توسط ماموران پلیس آگاهی بافق خبرداد و بیان کرد:دستگیر شد. ماموران با اطلاع از چندین مورد سرقت در سطح شهرستان بافق، اقدامات و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند و با بررسی ها و تلاش های شبانه روزی، سارق شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در دام قانون گرفتار شد.

طولابی نژاد خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی به ۱۷ فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی بافق ارزش اموال مسروقه را یک‌میلیارد ریال عنوان کرد که در این خصوص تعداد زیادی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

کد خبر 1023032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha