رهبری هوشمندانه امام (ره) باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد

حجت الاسلام زمانی بابیان اینکه ایمان به خدا و مردم در وجود رهبر کبیر انقلاب اسلامی متجلی بود، گفت: رهبری هوشمندانه بنیانگذار انقلاب اسلامی باعث پیروزی انقلاب و سقوط نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «حبیب الله زمانی» در نشست تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی که با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری و همکاری کانون فرهنگی هنری ذوالفقار در مسجد امام هادی (ع) شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: همه دستاوردها و پیشرفت های امروز را از برکت انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب و دفاع مقدس داریم.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم در زمان انقلاب با رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) به خیابان ها آمدند و ظلم و جنایتکاران را از کشور بیرون کردند.

 

وی بابیان اینکه ظلم و جنایت در زمان انقلاب به حد خود رسیده بود گفت: امام (ره) بدون ترس به شکل های مختلف مردم را آگاه می کرد و در فاصله کوتاهی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

حجت الاسلام زمانی بابیان اینکه ایمان به خدا و مردم در وجود رهبر کبیر انقلاب اسلامی متجلی بود، گفت: رهبری هوشمندانه بنیانگذار انقلاب اسلامی باعث پیروزی انقلاب و سقوط نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی شد.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جوانان امروز نیز با حضور در مساجد و انجام کارهای فرهنگی باید راه شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی را ادامه دهند.

 

در پایان این نشست از فعالان کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) منظریه شهرکرد و کودکان و نوجوانان فعال در برنامه های مسجد و شرکت کننده فعال در نماز جماعت مسجد با اهدای جوایز تجلیل شد.

 

خاطرنشان می شود: نشست های تبیینی مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح ۱۰ شب، ۱۰ مسجد در مرکز استان و شهرستان های ۱۰ گانه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

دستگاه های عضو کارگروه مساجد شامل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، اداره کل اوقاف و امور خیریه، ستاد اقامه نماز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد هستند.

 

کد خبر 1023052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha