کانون «امام صادق (ع)» میزبان جشن بزرگ بانوی جهان اسلام است

صادقی از برگزاری ویژه برنامه سرور و شادی در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم خبر داد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک مناسبت میلاد صدیقه طاهره حضرت زهرا (س) و گرامی داشت روز زن، گفت: به یقین این بانوی بزرگ جهان اسلام مصداق بارز یک زن کامل و اسوه ای برای زنان عالم است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: تبیین روش و سبک زندگی این بانوی 2 عالم در میان مردم به ویژه دختران و زنان از جمله نیازهای امروز جامعه بشری است.

 

وی ادامه داد: در این زمینه مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند نقش خود را در تبیین سیره عملی و اخلاقی حضرت زهرا (س) ایفا کرده و این بانوی بزرگ را به خوبی معرفی کنند.

 

صادقی با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) با سخنرانی و مدیحه سرایی در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، اظهار داشت: این برنامه از ساعت 15 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 15 بهمن ماه در محوطه جنب مسجد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» ادامه داد: در این برنامه جشن و سرور، «ابوالفضل قناعت پیشه»، «امین بشارتی»، «محمد گوشه نشین» و «حسین صادقی» به مدح حضرت زهرا (س) می پردازند.

 

وی اضافه کرد: همچنین حجت الاسلام رمضانی امام جماعت مسجد نیز در سخنانی پیرامون این شخصیت بزرگ جهان اسلام به ایفای سخنرانی می پردازد.

 

صادقی به دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه به همراه اهدای جایزه به بانوانی که مسمی به نام زهرا و فاطمه هستند، در این آیین انجام می شود.

 

به گزارش شبستان، آیین جشن و سرور در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود.

 

کد خبر 1023069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha