دهه فجر با بهره برداری و یا کلنگ زنی ۸۵ طرح پیوند می خورد

فرماندار فاروج گفت: دهه فجر امسال با بهره داری و یا کلنگ زنی ۸۵ طرح با ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان پیوند می خورد و با توجه به شرایط ناشی از کرونا برنامه های افتتاح و کلنگ زنی به صورت متمرکز در ۲۱ بهمن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج؛‌ «ابوالحسن نجفی» امروز چهارشنبه (15 بهمن ماه) در نشست با خبرنگاران شهرستان با گرامیداشت دهه فجر گفت: در محوریت قرار دادن طرح های ناتمام و رها شده  به دلایل مختلف، رویکرد در تکمیل طرح های شهرستان بود تا شیرینی برخورداری از آن در دهه فجر به کام مردم بنشیند.

 

فرماندار فاروج افزود: از 85 طرح، سه طرح  تولید ابزار و یراق برق با ایجاد 22 فرصت شغلی، شرکت تولید نوشابه های گازدار گیاهی و داروهای گیاهی در مرحله اول با ایجاد 15 فرصت شغلی و تولید محصولات بتنی از پوکه در 21 بهمن کلنگ زنی می شود.

 

نجفی با اشاره به اینکه طرح هایی مثل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، سالن ورزشی تیتکانلو و سالن کارگران از جمله طرح های راکد مانده با گذر نزدیک به یک دهه از شروع آن، در دهه فجر به ثمر می نشیند، گفت: البته سالن کارگران به رغم آماده بهره برداری بودن با توجه به در پیش رو بودن سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان، آن زمان افتتاح می شود.

 

وی گفت: در حوزه دهیاری ها 38 طرح با 25 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

 

نجفی، بهره برداری از یک کارخانه خوراک دام، کارخانه  تولید کیک و کلوچه، فاز دوم واحد مرغ تخمگذار، مرکز جامع سلامت و اورژانس 115 تیتکانلو، مجتمع ورزشی و چمن مصنوعی چوکانلو را از دیگر طرح های قابل افتتاح در این دهه عنوان کرد و افزود: مرکز فنی و حرفه ای شهر تیتکانلو  هم بعد از 11 سال احیا شد که در 21 بهمن فعالیت خود را رسما آغاز می کند.

کد خبر 1023078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha