تجلیل از مادران انقلاب در کانون «مشکات الرضا (ع)»

رحیمی از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) با تجلیل از مادران انقلاب در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم خبر داد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دفاع از حریم ولایت توسط حضرت زهرا (س) نشان از بینش قوی ایشان بوده که خود می تواند سرمشقی برای تمام جامعه به ویژه بانوان باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» افزود: بررسی ابعاد زندگی حضرت زهرا (س) در زمینه های اخلاقی، تربیتی، معنوی و سیاسی نیاز امروز در جامعه است که تبیین آن توسط فرهیختگان، اساتید دانشگاه و حوزه های علمیه ضروری به نظر می رسد.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری محافل مختلف در سالروز ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) می تواند در تبیین و گسترش شاخصه های آن بزرگواران بسیار موثر باشد، عنوان کرد: در این زمینه کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند نقش بسزایی در تبیین ابعاد زندگی معصومین داشته باشند.

 

رحیمی با اشاره به اینکه این آیین ها به عنوان محور اصلی برنامه های کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» محسوب می شود، خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های شاخص این کانون فرهنگی و هنری برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) است که امسال با توجه به اینکه این ایام با دهه فجر انقلاب مقارن شده به محتوای این برنامه رنگ و بوی دیگری بخشیده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه مقام مادران نیز تجلیل می شود، عنوان کرد: تجلیل از مادران انقلاب از جمله برنامه هایی است که به این مناسبت تدوین شده و قرار است در این آیین به اجرا در آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)»، خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور، اهدای جایزه به بانوانی است که نام آنها زهرا، فاطمه و ریحانه بوده که در این مراسم از آنها تجلیل می شود.

 

وی به دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه،‌ اجرای سرود، اجرای ورزش های رزمی و... از جمله برنامه های آیین جشن میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» به شمار می آید.

 

رحیمی به زمان برگزاری این ویژه برنامه اشاره کرد و گفت: این محفل معنوی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن «علامه امینی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

وی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای شرکت در این برنامه تاکید کرد و گفت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از تاکیدات دست اندرکاران برگزاری این مراسم است.

 

به گزارش شبستان، برگزاری آیین جشن میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

کد خبر 1023089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha