هدف از انقلاب خدمت به مردم و گسترش دین و اسلام است

ماموستا محمدی، گفت: اکنون ما در چهل و دومین سال از عمر با برکت انقلاب هستیم توانسته ایم حتی آرمان های انقلاب و اسلام را به سایر کشورها هم صادر کنیم و هدف از انقلاب خدمت به مردم و گسترش دین و اسلام است.

ماموستا سید محمد محمدی امام جمعه شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با گسترش ظلم و ستم و نارضایتی مردم در دوران رژیم پهلوی و با حمایت ها و رهبری مقتدرانه حضرت امام خمینی (ره)  انقلاب مردم به ثمر نشست و به پیروزی رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: رمز  پیروزی انقلاب ایمان و اعتقاد قلبی و اتکا و اعتماد به مردم و رهبری امام خمینی بود ، پس ما هم موظفیم ادامه دهنده راه آنها باشیم و هدفی جز رضایت مردم نداشته باشیم.

 

امام جمعه روانسر با اشاره به ویژگی های رهبری انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) ، افزود: امام در همه جنبه های شخصیتی، اعتقادی و عملکردی گویای ماهیت اسلامی انقلاب ایران است او تربیت شده مکتب اسلام بود و تنها به تکلیف الهی خود عمل می کرد و زندگی زاهدانه و بدور از تجمل داشت. مقابله با محمدرضا شاه را وظیفه دینی خود و مردم میدانست و منبع القا کننده روش های مبارزاتی وی نیز اندیشه اسلامی بود و به حرکت توده ها و نخبگان براساس مرجعیت عامه اعتقاد داشت و دیگر حرکت ها را ناموفق می دانست.

 

ماموستا محمدی تصریح کرد: اکنون شاهد تحولات و پیشرفت های بسیار هستیم اما نباید غافل باشیم و همیشه مواظب نقشه شوم دشمنان باشیم و خدایی نکرده موجبات خوشحالی دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم نکنیم.

 

وی در پایان گفت: نقش گروه های روحانیت در شهرها و روستاها و نقش مساجد در بسیج و سازماندهی اعتراضات علیه رژیم محمدرضا شاه نیز بیانگر ماهیت اساساً دینی این انقلاب است.

کد خبر 1023114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha