جشن بزرگ «کوثر» در کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) هشجین برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) گفت: جشن بزرگ «کوثر» به مناسبت خجسته میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد جامع با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) هشجین برگزار شد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه جشن بزرگ «کوثر» به مناسبت خجسته میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد جامع با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) هشجین برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: این جشن به مناسبت میلاد با سعادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام در شب تولد آن بانوی بزرگ با حضور اهالی شریف شهر هشجین، مسئولان منطقه به ویژه امام جمعه بخش در مسجد جامع شهر برگزار شد.

 

وی اعلام داشت: سخنرانی در شأن و مقام حضرت فاطمه زهرا (ع) توسط حجت الاسلام خلیلی و مولودی خوانی و اجرای سرود و دیکلمه از دیگر برنامه های این مراسم بود .

 

نوروزی اضافه کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) افزود: در پایان این مراسم معنوی از مقام شامخ مادران شهیدان و مادحین و واعظین ایام فاطمیه با اهدای لوح تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

 

نوروزی یادآور شد: برنامه های فرهنگی و اجتماعی این کانون برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در حال ثبت و بارگذاری است و تلاش خواهیم کرد تا امتیاز بالای کانون های برتر را کسب کنیم.

کد خبر 1023148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha