یادواره شهدای انقلاب و تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی گیلان برگزار می شود

حجت‌‌الاسلام اشجری از برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان و تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی شنبه(۱۸ بهمن) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام « مجتبی اشجری» امروز(چهارشنبه، ۱۵ بهمن) در جمع خبرنگاران دهه فجر را بهترين فرصت برای بازگویی رشادت ها و فداكاری های دوران پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از فداکاری‌ و ایثار شهدایی است که با اهدای خونشان ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی را تثبیت کردند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یادگار امام خمینی(ره) و حاصل خون پاک شهدا است افزود: شهدای انقلاب اسلامی نماد بارز عشق به میهن اسلامی و باورهای دینی هستند.

 

وی با تاکید بر بهره‌گیری از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای نظام اظهارداشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مبانی دین مبین اسلام، رهنمودهای حکیمانه مامین انقلاب و همراهی آگاهانه مردم به دستاوردهای بزرگی رسیده است و باید از این فرصت برای معرفی اندیشه‌های ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی و رشادت‌های شهدای به نسل جوان بهره گرفت.

 

اشجری نقش جهاد و شهادت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران را پررنگ دانست و با تاکید بر ضرورت تداوم برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، غفلت در معرفی شهدای انقلاب اسلامی به نسل جوان را غیرقابل توجیه برشمرد.

 

وی از برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی گیلان و تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی خبرداد و تصریح کرد: مبارزات سیاسی و سخنرانی های افشاگرانه آیت الله احسانبخش علیه رژیم پهلوی، ایشان را به نبض حرکت انقلاب اسلامی در گیلان تبدیل کرده بود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان ساخت: یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان با سخنرانی «حشمت‌الله قنبری» استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلامی شنبه(18 بهمن) ساعت 21:30 همراه با پخش زنده از سیمای مرکز گیلان (شبکه باران) برگزار می‌شود.

کد خبر 1023168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha