اعتبار لازم به راه های کویری خوسف برای مقابله با مواد مخدر تخصیص یابد

آخوندی گفت: اعتبارات راه‌های کویری شهرستان خوسف در راستای مبارزه با مواد مخدر باید افزایش ‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی آخوندی» امروز (15 بهمن) در شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان خوسف که با حضور دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: اعتیاد یک نوع بیماری است که باید پیشگیری و درمان به موقع،‌بر اساس شاخص های مطالعه شده در دستور کار همه دستگاه های اجرایی باشد.

 

فرماندار خوسف از دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خواست تا افراد و نقاط پر خطر و دارای ریسک بالا را در شهرستان شناسایی و برای آن برنامه عملیاتی ارائه دهند.

 

آخوندی با بیان اینکه افراد در سنین بین 20 تا 45 سال در معرض آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر هستند، بیان کرد: کمیته های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خوسف باید برای این قشر برنامه ریزی عملیاتی داشته باشند تا گرایش و میل افراد به مواد مخدر سرکوب شود.

 

وی در این جلسه خواستار افزایش اعتبارات راه‌های کویری شهرستان خوسف شد و گفت: شهرستان خوسف با توجه به گستردگی و کویری بودن، نیازمند افزایش اعتبارات در راستای مبارزه با مواد مخدر است.

 

فرماندار خوسف با اشاره به افتتاح اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان خراسان جنوبی در شهرستان خوسف، گفت: این مرکز با مجوز سازمان بهزیستی در روستای تقاب شهرستان خوسف با ظرفیت ۳۰ نفر در سال جاری شروع به فعالیت کرده است که امیدواریم با کمک فنی و حرفه ای شهرستان معتادان بهبودیافته مرکز از شغل مناسبی هم برخوردار شوند.

 

 

کد خبر 1023173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha