برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) و دهه فجر در کانون عاشقان ثارالله همدان

صلواتی گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزاری مراسم دهه فجر به مدت ۱۰ شب با حضور سخنرانان برجسته استان و برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) از برنامه های کانون عاشقان ثارالله همدان است.

«مهدی صلواتی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با چهل و دومین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با همت اعضای کانون فرهنگی و هنری عاشقان ثار الله همدان مراسم سخنرانی دهه فجر با سخنرانان برجسته استان به مدت 10 شب از 12 بهمن تا شب 22 بهمن در مسجد عباسیه کوچه مشکی همدان در حال برگزاری است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری عاشقان ثارالله همدان مسجد عباسیه کوچه مشکی همدان افزود: همچنین در شب میلاد حضرت زهرا (س) مراسم جشن در کنار سخنرانی و همچنین تجلیل از 24 نفر از خواهران عضو کانون و اهالی مسجد که نام آنها از القاب حضرت زهرا (س) است، تجلیل به عمل آمد.

 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله مسابقه عکس از مناظر طبیعت همدان ،برگزاری جشن انقلاب و نور افشانی و برپایی کاروان شادی از دیگر برنامه های اجرای اعضای کانون و هیات مسجد عباسیه کوچه مشکی است.

 

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در طی این 42 سال دستاوردهای بسیاری داشته است که تبیین آن در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

 

صلواتی با بیان اینکه «کاروان مردمی فاطمی» در 12 منطقه همدان برنامه های مختلف اجرا می کند، اظهار داشت: اجرای سرود ، سخنرانی کوتاه و ایجاد حال و هوای دوران انقلاب برای نسل جوان از برنامه های کاروان فاطمی انقلاب در فضای باز است.

   

 

کد خبر 1023209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha