تکمیل بارانداز ریلی آستارا در ۶ ماه نخست سال آینده

جعفری با بیان اینکه پیشرفت بارانداز ریلی آستارا بسیار مناسب است، گفت: بارانداز ریلی آستارا در ۶ ماه نخست سال آینده تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«مرتضی جعفری» در نشست بررسی مشکلات بارانداز ریلی بین المللی این شهرستان که در محل بارانداز برگزار شد، اظهارکرد: بارانداز ریلی آستارا در ۶ ماهه نخست سال آینده تکمیل می شود.

 

معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۱۸ نقطه در کشور برای ایجاد بارانداز لجستیک ریلی مشخص شده است، افزود: پیشرفت بارانداز ریلی آستارا بسیار مناسب است و قابل مقایسه با سایر مناطق نیست.

 

وی بر تکمیل هرچه سریعتر باراندازی ریلی و راه آهن آستارا تاکید کرد و گفت: بارانداز و خط ریلی آستارا برای کشور، استان و شهرستان منافع بسیاری را به دنبال دارد.

 

جعفری اظهارکرد: باید شرایطی ایجاد شود تا جوانان شهرستان آستارا از مزایا و اشتغال در این راه آهن و بارانداز بهره مند شوند.

 

معاون راه آهن جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بارانداز ریلی آستارا به عنوان تنها پروژه ریلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران است که به شکل مشترک با یک کشور دیگر در حال احداث است.

 

*بارانداز ریلی آستارا هرچه سریعتر تکمیل شود

«عباس صابر» نیز در این نشست، اظهارکرد: محوطه پایانه ریلی به شکل کامل فنس کشی و یا دیوارکشی شود.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: کاستی ها و مشکلات موجود در بارانداز ریلی آستارا باید به شکل کامل برطرف شود و کمک های لازم برای تسریع در تامین مصالح مورد نیاز نیز انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه تامین انرژی بارانداز با پست برق مستقل انجام شود، تصریح کرد: نصب دوربین، محل استقرار نیروی انتظامی، مرزبانی، کادرگمرک و سایر مسائل مربوطه باید به شکل حل شود.

 

صابر با اشاره به اینکه حفاظت فیزیکی در حوزه‌های سرزمینی ایران باید مشخص شود، گفت: شرکت انبارهای عمومی باید در این بارانداز مستقر شود.

 

فرماندار بندر آستارا خاطرنشان کرد: چگونگی فعالیت انبارهای عمومی و گمرک در ایجاد زیرساخت ها بر اساس معاهدات دو کشور انجام شود.

 

 

کد خبر 1023219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha