هیچ مردی نباید مقام زن را فراموش کند

حجت الاسلام و المسلمین حدائق گفت: هیچ مردی نباید مقام زن را فراموش کند زیرا تمامی مسئولان و مدیران نیز موفقیت های خود را مدیون همسرانشان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا حدائق»، امروز (چهارشنبه 15 بهمن) در سومین همایش ملی «مادران فاطمی» و تجلیل از مقام همسران و مادران، کادر اساتید و طلاب در مدرسه منصوریه شیراز گفت: به دلیل شیوع کرونا امسال این مراسم تجلیل به شکل مجازی برگزار شده است.

مسئول مدارس علمیه «منصوریه» شیراز ادامه داد: همسران طلاب که در کنار همسر خود به انجام کارهای جهادی پرداخته اند در این مراسم مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: بانوان همواره سهم بسزایی در کسب موفقیت همسران خود در جامعه ما داشته اند و شایسته است از تمام همسران طلاب شیراز تجلیل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق تصریح کرد: هیچ مردی نباید مقام زن را فراموش کند زیرا تمامی مسئولان و مدیران نیز موفقیت های خود را مدیون همسرانشان هستند.

وی با تاکید بر وجود نظم در تعالیم اسلام بیان کرد: از پرداخت خمس، رفتن به حج، خواندن نماز صبح، عرفات، مشعر، منا و ... بر اساس نظم است و اسلام برای حسنه کردن دنیا و آخرت آمده است.

مدیرعامل بنیاد مهدویت ادامه داد: تاکنون در پرونده های طلاق به مواردی که 2 طرف انسان های متدین و با اخلاق باشند، نخورده ایم و هر جا نقصانی باشد از بی دینی منشا می گیرد.

وی اضافه کرد: اگر اولیا را بشناسیم و از آنان اطاعات کنیم، جامعه سالمی خواهیم داشت و دنیای خوب طبق گفته حضرت فاطمه زهرا (س)، برای کسی است که خداوند از او راضی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق تصریح کرد: مدیران و مسئولان ما نیز باید در دسترس باشند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند و ارتباط با مردم برای ارتباط با خدا را در پیش بگیرند.

کد خبر 1023243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha