ملتی که قهرمانان خود را فراموش کند ذلیل خواهد شد

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه افتخار به شهدا و خانواده آنها باعث افتخار برای کشور می شود، گفت: هر ملتی قهرمانان خود را فراموش کند، ذلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فاز نخست مجتمع فرهنگی سردار شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» امروز (۱۵ بهمن ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار استان و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

آیت الله «سیدنصیر حسینی» در این آئین با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت امام راحل، گفت: امیدواریم فعالیت های فرهنگی و ورزشی در این مکان معنوی مرهون لطف و عنایت پروردگار و شهدای مدفون در این محل قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با وزیدن بوی شهید فرهنگ شهادت، غیرت، شجاعت و دین داری در جامعه بسط و نشر داده می شود، اظهار کرد: شهدا در جایگاهی قرار گرفتند تا ما آنها را تاج سر خود بدانیم و به وجود آنها برای کشور افتخار کنیم.

 

وی با تشکر از فعالیت و اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی این یادمان، یادآور شد: انقلاب اسلامی و همه پیشرفت های آن در شرایط سخت به برکت خون شهدا است.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه دشمن از فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اسلامی وحشت دارد، ادامه داد: با توجه به وجود چنین فرهنگی در جامعه اسلامی ایران، دشمنان از تقابل با مردم نا امید می شوند.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه شهدا با جانفشانی از مملکت، ناموس و امنیت کشور دفاع کردند، خاطرنشان کرد: اگر مملکتی چنین گوهرهای گران بهایی داشت باشد، شکست و تسلیم ندارد.

 

وی با بیان اینکه اگر ملتی شهدا را در کشور خود نداشته باشد ذلت، ضعف و سستی در آن کشور وجود دارد، اظهار کرد: افتخار به شهدا و خانواده آنها باعث افتخار برای کشور می شود، ضمن اینکه هر ملتی قهرمانان خود را فراموش کند ذلیل خواهد شد.

 

گفتنی است، این مجتمع با مشارکت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی از دستگاه های اجرایی در قالب ساماندهی تپه نور الشهدای یاسوج انجام شد.

کد خبر 1023255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha