دشمن در تلاش است که دستاوردهای انقلاب به فراموشی سپرده شود/ الگوگیری از حضرت فاطمه (س) در جامعه ضروری است

حسینی واعظ گفت: دشمن در تلاش است که دستاوردهای انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید نفیسه حسینی واعظ» امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن) در همایش فجر آفرینان فاطمی با موضوع «سیره فاطمی» اظهار کرد: در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید در گام دوم انقلاب اسلامی ثابت قدم باشیم.

 

مدیر مرکز حوزه علمیه خواهران گلستان ادامه داد: پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) فرمودند که فاطمه (سلام الله علیها) پاره تن من است و هر کس او را خشمگین کند مرا خشمگین کرده است.

 

حسینی واعظ بابیان اینکه غضب و ناراحتی فاطمه (سلام الله علیها) غضب الهی را در پی دارد، متذکر شد: در انقلاب اسلامی در برهه ای از زمان قرار داریم که باید تلاش کنیم که سبک و سیره اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

 

وی ابراز داشت: بایداز الگوهای بزرگ اسلام مثل حضرت فاطمه (سلام الله علیها) الگو بگیریم و این الگو برداری تنها منوط به بانوان نیست بلکه باید زندگی همه ما سبک و سیره این بانوی بزرگ اسلام داشته باشد.

 

مدیر مرکز حوزه علمیه خواهران گلستان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در تلاش است که دستاوردهای انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود.

 

حسینی واعظ تاکید کرد: بانوان در صف نخست انقلاب همراهی خوبی داشتند و انقلاب اسلامی نیز خدمات زیادی را به بانوان جامعه عرضه کرد و باید بیندیشیم که اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید امروز بانوان ما در جامعه چه جایگاهی داشت.

 

وی به توسعه مراکز علمی و دینی در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هزاران بانوی علمی و پژوهشگر در سطح استان داریم و این دستاورد مهم انقلاب برای ما است.

 

کد خبر 1023258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha