افتتاح فاز نخست مجتمع فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج

فاز نخست مجتمع فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فاز نخست مجتمع فرهنگی سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» امروز (۱۵ بهمن ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار استان و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

«حسین کلانتری» در این آئین با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و اینکه آن حضرت جوهر و دلیل خلقت عالم است، گفت: مکان های معنوی نماد مقاومت، ایستادگی و ایثار هستند.



استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید محدودیت منابع در این یادمان وجود داشته باشد، اظهار کرد: کسانی که در همکاری و کمک به ساماندهی این یادمان مشارکت نداشتند، می توانند آستین بالا زده و برای فاز دوم دست به کار شوند.



وی ضمن تاکید بر اینکه این مکان باید محل رجوع همه مردم باشد، گفت: این شهدای گمنام همانند خانواده ما هستند و با حضور در این مکان مراتب تکریم و ادب خود را نثار این شهدا کنیم.

 

سردار «حمید خرم دل» هم در این آئین با تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س)، گفت: با نگاه به رفتار مردم و مسئولان از قدرشناسی این مردم خرسند و خوشحال می شویم.



فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این شهدا جان خود را برای اسلام تقدیم کردند و این جانفشانی باعث ارزش و قرب جایگاه آنها شده است.

 

وی یادآور شد: این مکان در روزهای ابتدایی تقریبا رها شده بود اما با غیرت دینی و انقلابی جوانان و مردم این شهر، تلاش های استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر اینکه یک اتفاق بزرگ باید رخ‌ دهد، این مکان میعادگاه عاشقان شهدا شد.


سردار خرم دل با اشاره به هم افزایی ارگان ها و نهادها، در تکمیل این مکان و هزینه آن، گفت: زیرساخت ها باید جهت برگزاری برنامه های ملی و آئینی در این مکان آماده شود.

 

گفتنی است، این مجتمع با مشارکت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی از دستگاه های اجرایی در قالب ساماندهی تپه نور الشهدای یاسوج انجام شد.

کد خبر 1023269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha