رسیدگی به پرونده مجرمین با دقت انجام شود

رزم، با تأکید بر ضرورت رسیدگی به پرونده مجرمین، گفت: نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های متهمین زندانی دار اقدام اساسی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم»، امروز(15بهمن) در بازدید از شعب دادگاه انقلاب اسلامی خرم آباد، اظهار داشت: با توجه به نوع جرائم در صلاحیت دادگاه انقلاب اسلامی باید رسیدگی‌ها با دقت ویژه انجام و با توجه به نوع بزه و متناسب با جرم ارتکابی مجازات مناسب برای بزهکاران تعیین شود.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف و به صفر رساندن تمامی پرونده‌های دارای حداقل ۶ ماه سن، عنوان کرد: از سیاست‌های ریاست قوه قضائیه تعیین تکلیف پرونده‌های معوقه و مسن شعب و محاکم است.

 

وی تأکید کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ریاست معظم قوه قضائیه، نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های متهمین زندانی دار اقدام اساسی صورت گیرد.

 

رزم بیان کرد: مطالعه و بررسی تمام پرونده‌ها نسبت به تعیین تکلیف و به صفر رساندن تمامی پرونده‌های دارای حداقل ۶ ماه سن با رعایت ضوابط و مقررات شرعی و قانونی انجام گیرد.

 

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: در زمینه تشکیل پرونده‌هایی که قانوناً باید با تعدد قاضی رسیدگی شود، نسبت به تکمیل قاضی مورد نیاز برای رسیدگی به این پرونده‌ها اقدام شود.

کد خبر 1023309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha