جنگ نرم به عنوان یکی از مصادیق جهاد کبیر است

حجت الاسلام لطفیان گفت: جنگ نرم به عنوان یکی از مصادیق جهاد کبیر است و مقابله با دشمن در جنگ نرم وظایف علمای اسلام به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «کاظم لطفیان» ظهر امروز (چهارشنبه 15 بهمن) در نشست نخبگانی ائمه جمعه و مدیران ومدرسان حوزه علمیه اهل سنت غرب استان گلستان اظهار کرد: دشمن به دنبال آن است که نسخه بدلی از اسلام ارائه کند و لذا شاهد اسلام انگلیسی و آمریکایی هستیم.

 

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور  ادامه داد: غرب به دنبال ایجاد اسلامی است که با همجنسگرایی و قتل و غارت کنار بیاید و به دنبال ایجاد اسلامی است که با استبداد و استکبار کاری نداشته باشد.

 

حجت الاسلام لطفیان گفت: در سوره احزاب به نقش روحانیون در ترویج اسلام و ترویج تقوا اشاره شده است، نخستین وظیفه خطیب توصیه خود و جامعه مخاطب به تقوا است.

 

وی بابیان اینکه ما علما در خطبه ها و تبلیغ مردم را به تقوا دعوت می کنیم و این مهم را جزو اصول خطبه خوانی می دانیم، بیان کرد: امروز شبهه زدایی از امت اسلامی یکی از مصادیق جهاد کبیر است و مقام معظم رهبری بیان کردند جهاد کبیر حضور در جنگ نرم است.

 

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور  بابیان اینکه باید تلاش کنیم که زندگی و سیره ما دچار تغییر نشود، بیان کرد: جنگ نرم به عنوان یکی از مصادیق جهاد کبیر است و مقابله با دشمن در جنگ نرم وظایف علمای اسلام به شمار می رود.

کد خبر 1023315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha