شمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۲ هزار و ۶۷۶ نفر رسید

فتحی گفت: شمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۲ هزار و ۶۷۶ نفر رسید و این در حالی است که برای قطع شدن زنجیره شیوع بیماری کرونا تمامی شهروندان باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران با اعلام آخرین آمار بیماران کرونایی در استان البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی در البرز درگذشت.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: شمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۲ هزار و ۶۷۶ نفر رسید و این در حالی است که برای قطع شدن زنجیره شیوع بیماری کرونا تمامی شهروندان باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قوانین بهداشتی معین شده از طرف ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: استفاده از ماسک و دستکش همچنین پرهیز از حضور در اجتماعاتی که ضرورت ندارد از جمله مسائلی است که شهروندان باید خود را ملزم به آن بدانند.

 

فتحی خاطرنشان کرد: تیم های درمانی و پزشکی تمام اهتمام خود را برای ارائه خدمات به بیماران دارند و این در حالی است که ۲۷ هزار و ۵۷۱ بیمار کرونایی تا به امروز از مراکز درمانی البرز به سلامتی مرخص شده اند.

 

 

کد خبر 1023324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha