۱۴ میلیون بسته معیشتی از زمان شیوع کرونا در استان توزیع شده است

براتی گفت: از بدو شیوع کرونا عملکرد قرارگاه مواسات در خراسان رضوی در مقایسه با سایر استان ها فوق العاده بوده است و بر اساس آمار قرارگاه مواسات بیش از ۱۴ میلیون بسته معیشتی در استان توزیع شده است.

«محمد صادق براتی» در حاشیه برگزاری مراسم اهداء 500 سری جهیزیه به نوعروسان و تجلیل از خانواده های شهدا در گفتگو با خبرگزاری شبستان در مشهد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم گفت: استان خراسان رضوی از بدو شروع فعالیت قرارگاه مواسات و بدو شروع بیماری کرونا خوشبختانه خوش درخشیده است و کمک هایی که توسط خیرین و موسسات خیریه جمع آوری و بین خانواده ها توزیع شده است پرونده درخشانی در استان را نشان می دهد.

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ضمن تشکر از خیرین و موسسات خیریه بیان کرد: مجموعه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با مدیریت عالی این مجموعه همیشه و به ویژه از زمان شیوع کرونا ورود خیلی جدی از جمله  تهیه  و توزیع بسته های معیشتی، تهیه جهیزیه به نوعروسان در نوبت های مختلف و خدمات دیگر داشته است که قابل تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه ما موسسات خیریه زیادی در خراسان رضوی داریم که جزو افتخارات استان است و خوشبختانه مردم خیر و ولایت مدار ما در این راستا گام های مفیدی برداشته اند؛ اظهار داشت: از بدو شیوع کرونا خوشبختانه عملکرد استان خراسان رضوی در خصوص قرارگاه مواسات فوق العاده بوده است و قابل مقایسه با هیچ یک از نقاط کشور نیست و این به برکت همدلی و هماهنگی و تعاملی است که بین تمام ارکان حکومت در استان خراسان رضوی به وجود آمده و خوشبختانه بر اساس آمار قرارگاه مواسات بیش از 14 میلیون بسته معیشتی در استان توزیع شده است.

 

براتی عنوان کرد: شرایط اقتصادی تمام دنیا به دلیل شیوع کرونا نسبت به گذشته سخت شده است . در ایران نیز اکثر مشاغل ما در سه ماه اول شیوع کرونا تعطیل شد و بسیاری از افراد دچار مشکل شدند و خوشبختانه موسسات خیریه در ایران در جهت کاهش مشکلات این افراد با کمک های خود اقدمات خوبی داشته اند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در دو هفته اخیر شهر مشهد از وضعیت آبی به وضعیت زرد تبدیل شده است؛ گفت: امیدواریم با رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط مردم شهر مشهد به وضعیت سفید بازگردد.
 

کد خبر 1023338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha