بنیاد آبشار عاطفه ها به نیازمندان ۲۵۰ میلیارد تومان کمک کرده است

فولاد گفت: در ۹ ماهه اول سال در بحث معیشتی ویروس کرونا، جهیزیه و مباحث خدماتی دیگر نقدی و غیر نقدی ۲۵۰ میلیارد تومان از محل کمک خیرین به خانواده های جامعه هدف کمک شده است.

«محمد جواد فولاد» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در مشهد؛ با بیان اینکه به مناسبت میلاد بزرگ و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، گام سوم اهدای جهیزیه به نوعروسان در سراسر کشور امروز اجرا شد؛ گفت: مجموعه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها  700 شعبه در سراسر کشور جمعیت بالای 350 هزار نفر را مورد حمایت دارد.  

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در خصوص نحوه انتخاب نوعروسان را بر حسب جامعه هدفی که در اختیار بنیاد قرار دارد، عنوان کرد و افزود: ما با بررسی اصل قباله ازدواج ، در صورت استحقاق به آنها جهیزیه می دهیم و در این خصوص به دلیل اینکه بعضی از خانواده های ما با کمیته امداد امام مشترک هستند، با این بنیاد در عامل هستیم و تلاش می کنیم با کمک یکدیگر در جهت تامین مایحتاج این افراد گام برداریم.

 

وی با بیان اینکه در 9 ماهه اول سال تاکنون در بحث معیشتی ویروس کرونا، جهیزیه و مباحث خدماتی دیگر نقدی و غیر نقدی 250 میلیارد تومان به خانواده های جامعه هدف کمک شده است؛ گفت: این  مبلغ از محل کمک خیرین تامین شده است.

 

فولاد اظهار داشت: این مجموعه در ایام گرامیداشت خاندان عصمت و طهارت برنامه ریزی کرده که بتواند در جهت خدمت گذاری به جامعه هدف، برنامه های تامین امرار معاش خود را در ایام میلادها برگزار کند، امروز همزمان با روز میلاد بانوی بزرگ دو عالم 500 سری جهیزیه در سطح استان به نوعروسان اهداء شد.

 

 وی با بیان اینکه روز مادر را به عنوان روز تجلیل از مادران شهدا قرار دادیم؛ گفت: مادران شهدا فرزندان خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند لذا ما بر اساس تکلیف روز تجلیل از مادران شهدا به 50 مادر به صورت نمادین با یادواره شهدا و قواره چادر از آنها قدردانی نمودیم.

 

 

 

کد خبر 1023344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha