کمبود نیروی انسانی در ادارات پیشوا مشهود است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: کمبود نیروی انسانی در ادارات پیشوا مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست با کارکنان فرمانداری به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: حضرت امام خمینی(ره) احیاگر‌ اسلام‌ و موجب تجدید حیات ایران بوده و برای اسلام‌ و کشور عزت به ارمغان آوردند.

عباسی اظهار داشت: امر خدمت رسانی به مردم با توجه به ابعاد مختلف و گسترده آن، نیازمند صیانت، مراقبت و رصد بوده و همواره با افت و خیزهایی همراه است.مسائل و مشکلات، منابع و امکانات و ملزومات بر روند پیشرفت و توسعه کارها اثرگذار است و با همدلی و نگاه مشفقانه می‌توان برآیند امور را ارتقا داد.

وی به وظیفه مجموعه فرمانداری در قبال سایر ادارات اشاره داشت و افزود: فرمانداری به‌عنوان مرکز فرماندهی ادارات، جایگاه خاصی داشته و کارکنان آن در نظام اداری اثرات ویژه‌ای دارند و بر همین اساس توقع و انتظارات از این مجموعه متفاوت‌تر از سایر دستگاه‌هاست که باید تلاش کنیم با توجه به حساسیت‌ها از عهده انتظارات برآییم.کارکنان فرمانداری و سایر مجموعه‌های اداری باید بدون توجه به حواشی و با اعتقاد به باورها و ارزش‌ها، مسیر خدمت به مردم را خالصانه و با قدرت و اقتدار پیش ببرند.

فرماندار پیشوا ادامه داد: کارها و وظایف اداری، کارویژه‌ها در مقاطع و مناسبت‌های مختلف و وقوع برخی مسائل پیش‌بینی نشده از جمله اپیدمی کرونا گاها وقت و انرژی مضاعفی را می‌طلبد که برنامه‌ریزی، هماهنگی و به‌ کارگیری هنر مدیریتی می‌تواند موجب انجام مطلوب امور شود.

این مقام مسئول خدمت صادقانه به مردم را وظیفه همه مسئولان و کارکنان بر شمرد و تصریح کرد: به عنوان کارگزاران نظام باید دلسوزانه و با نگاه مشفقانه و مصلحانه موضوعات را به مشورت گذاشته و خروجی مطلوب امور و رضایت مردم را مد نظر قرار دهیم.

عباسی در مورد انتخابات سال بعد هم گفت: انتخابات را بعنوان یک موضوع مهم در سال آینده پیش رو داریم و باید با برنامه‌ریزی و آمادگی کامل کارها را در جهت برگزاری شکوهمند این‌ مانور سیاسی پیش ببریم.

وی در مورد مسائل شهرستان هم اظهار داشت: در مدت ۳۰ ماهه حضور در پیشوا و علیرغم‌ کمبود نیروی انسانی و موانع قانونی و محدودیت منابع در جذب نیرو، تلاش کردیم خلاءها با تلاش و همت مضاعف جبران شده و تعللی در امر خدمت‌ رسانی به مردم صورت نگیرد.رعایت اخلاق در نظام اداری و تلاش برای اعتمادافزایی و امیدآفرینی در جامعه باید همواره مدنظر کارکنان قرار داشته باشد و مسئولیت‌های اداری و اجتماعی خود را به خوبی ایفا نمایند.

کد خبر 1023346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha