هایپر گالری کالا منزل «انتخاب من» با حضور معاون وزیر صمت در کرمان افتتاح  شد

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: نمایشگاه ها معمولاً می توانند در تنظیم بازار تاثیر بگذارند و اینجا هم انواع مختلف برندها وجود دارد و می توانند عرضه مستقیم کالا انجام بپذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، عباس قبادی چهارشنبه (15 بهمن) در افتتاح هایپر گالری کالا منزل «انتخاب من» و دفاتر مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب در حوزه سلامت گفت: نمایشگاه ها معمولاً در تنظیم بازار تاثیر می گذارند و اینجا هم انواع مختلف برندها وجود دارد و می توانند عرضه مستقیم کالا انجام بپذیرد.

 

 

 

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت بیان کرد: در این فروشگاه انواع مختلف کالاها وجود دارد و خریداران می توانند در سریع ترین زمان با قیمت مناسب تر و تنوع خوب خرید خود را انجام دهند و همچنین خیرین هم می توانند برای کمک به زوج های جوان از این محل کالاهای خود را تامین کنند.

 

 

 

وی ادامه داد: این کار بسیار فوق العاده و ارزشمندی است و برگزاری چنین نمایشگاه بسیار زمانبر و سخت است و در بدترین شرایط اقتصادی روز که ظالمانه ترین تحریم ها بر کشور عزیز ما تحمیل شده این کار فوق العاده انجام شده است.

 

 

قبادی اظهار کرد: تولید و توزیع و کالارسانی در شرایط موجود تحریم، یکی از زیباترین مکان های عرضه کالا در استان کرمان انجام می پذیرد که از سرمایه گذار این فروشگاه قدردانی می کنیم.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: گروه انتخاب مشابه این هایپر گالری در 15 نقطه دیگر کشور راه اندازی می کنند و ما آمادگی هرگونه همکاری با این گروه را داریم.

 

 

 

دیانی،  مدیرعامل هایپر گالری کالای منزل «انتخاب من» نیز در این مراسم گفت: این مجموعه در اوج کرونا و مشکلات و تحریم ها و مسائل مختلف با بومی سازی تکنولوژی و دانش فنی توانست این بازار را از کالا پر کند و امسال نسبت به سال های گذشته 30 درصد تولید لوازم خانگی با رفتن خارجی، افزایش پیدا کرد.

 

 

 

وی با بیان اینکه در مسیر کار ما زنجیره ارزش مدنظر است، افزود: دید کرمان نسبت به کار، سرمایه گذاری، تلاش و فعالیت های اقتصادی آماده تر است.

 

 

وی بیان کرد: در زمان استاندار وقت کرمان رزم حسینی در یک جلسه با احداث نیروگاه 20 مگاواتی خورشیدی موافقت شد و در اینجا نیز یک همگرایی در صنایع خانگی ایجاد کردیم و حدود 900 برند کالای ایرانی عرضه می شود.

 

 

 

دیانی ادامه داد: مردم هر کالایی که مدنظر داشته باشند با برندهای مختلف می توانند در مدت زمان کوتاه در این نمایشگاه با قیمت های مختلف بیابند و خدمات کاملی از زنجیره فروش اینجا عرضه می شود.

 

 

وی ادامه داد: همزمان با افتتاح این مجموعه، افتتاح مرکز حمایت از بیماران سرطانی و کنترل سرطان هم انجام می شود.

کد خبر 1023365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha