معرفی برندگان مسابقه مجازی انقلاب قرآنی

حسینی از مشخص شدن برندگان مسابقه مجازی انقلاب قرآنی در شهرستان آستارا خبر داد.

«سید اصغر حسینی» امروز(چهارشنبه، ۱۵ بهمن) با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مسابقه مجازی انقلاب قرآنی به مناسبت دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

مدیر موسسه فرهنگی و قرآن و عترت المهدی(عج) بندر آستارا با اشاره به اینکه ۲۰ سوال با موضوعات قرآنی، دهه فجر و زندگی حضرت زهرا(س) در قالب مسابقه مجازی انقلاب قرآنی طرح شده بود، افزود: ۹۰ نفر با ارسال پاسخ ها در این مسابقه شرکت کرده بودند که ۷۸ نفر به سوالات پاسخ صحیح داده بودند.

 

وی با بیان اینکه برندگان این مسابقه به قید قرعه انتخاب شدند، تصریح کرد: در بخش آقایان محمدامین جوادی، سید عماد مطهری و محمدمهدی سلیمان نژاد و در بخش بانوان سوگند رضایی، افسانه ناصری و نگین اسلامی راد برنده شدند.

 

حسینی گفت: برندگان مسابقه امروز طی آیینی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل موسسه برگزار شد با اهدای جوایز نفیسی تجلیل شدند.

 

وی افزود: در قالب مسابقه مجازی انقلاب قرآنی، مسابقاتی همچون قرائت مجازی، فرازخوانی و مسابقه فوتسال و فوتبال دستی نیز به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

 

حسینی خاطرنشان کرد: این مسابقات فرهنگی و ورزشی به همت موسسه فرهنگی و قرآن و عترت المهدی(عج) بندر آستارا برگزار شد که اعضای موسسه و نوجوانان و جوانان مشارکت خوبی داشتند.

کد خبر 1023382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha