برگزاری سومین جشنواره ملی آنلاین وسکه در رضوانشهر

شافعی از برگزاری سومین جشنواره ملی آنلاین وسکه با عنوان "فجرانه" با حضور جمعی از هنرمندان شهرستان رضوانشهر به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

«مجید شافعی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در رضوانشهر با بیان اینکه جشنواره آنلاین وسکه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری شهر پره سر و شرکت چوب و کاغذ ایران(چوکا) برگزار شده است، اظهار داشت: معتقدم با برون سپاری فعالیت های فرهنگی و هنری می توان برنامه های فرهنگی هنری را با کیفیت مطلوب‌تری برگزار کرد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر با اشاره به اینکه کارشناسان می توانند تمام وقت خود را به ارتقاء کیفیت جشنواره ها معطوف کنند، افزود: در این راستا با تدوین برنامه های مختلف در بستر فضای مجازی جهت تحقق اهداف سازمانی و افزایش سطح نشاط اجتماعی در کنار هنرمندان این شهرستان برگزاری این جشنواره در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: مطالعاتی در خصوص استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان صورت گرفت و مقرر شد همراهی لازم جهت اجرای سومین رویداد ملی وسکه در بحران جهانی کرونا با رویکردی متفاوت برای کودکان ‌و نوجوانان با شعار «مراقب من باش» اجرا شود.

 

وی تصریح کرد: جشنواره هنری آنلاین فجرآنه رویدادی هنری ویژه کودک و نوجوان در هشت بخش شعرخوانی، قصه گویی، داستان نویسی، نامه ای به سردار دلها، روزنامه دیواری، کاریکاتور، نقاشی روی ماسک و نمایش عروسکی است که در سطح کشور برگزار می شود.

 

شافعی هدف از اجرای این جشنواره را استفاده از ظرفیت همه اعضاء خانواده و همراهی آنان در شکل گیری آثار هنری کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

 

وی از تجلیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر با همکاری فرمانداری این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) از یکی از بانوان خبرنگار فعال شهرستان رضوانشهر خبر داد و افزود: از ابوالفضل پور عوض از نفرات برتر مسابقه سردار دلها که با همکاری کانون بسیج هنرمندان و به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با موضوع سردار دلها و ایثار شهادت در قالب شعر، داستان کوتاه، دلنوشته و پادکست در دی ماه 99 برگزار شد نیز تقدیر شد.  

 

وی در خصوص افتتاح نمایشگاه عکس«رضوانشهر از نگاه دوربین» نیز گفت: این نمایشگاه آثار هنرمند عکاس مجتبی دولت دوست است که در دهه فجر از ساعت 8 الی 13 با رعایت پروتکل های بهداشتی برای بازدید عموم باز است.

 

شافعی با بیان اینکه این شهرستان طی سنوات گذشته در رشته عکاسی فعالیت قابل ملاحظه ای نداشته است، تصریح کرد: این هنرمند عکاس توانست با همکاری انجمن سینمای جوان تالش هنرمندان بسیاری را در زمینه هنر عکاسی آموزش دهد و به آنان مدرک بین المللی در این رشته را اعطاء کند.

 

وی پویایی جریان عکاسی، ارتقای دانش بصری و حضور عکاسان و علاقه مندان به این هنر در کنار یکدیگر را از اهداف برپایی این نمایشگاه عکاسی عنوان کرد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به برگزاری کارگاه رایگان ترانسفر و دکوپاژ خاطرنشان کرد: آموزشگاه دنیای هنر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر کارگاه یکروزه رایگان ترانسفر و دکوپاژ در این اداره برگزار کرد.

کد خبر 1023395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha