اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان توسط هیئت انصار باقرالعلوم درتبریز

هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز، همزمان با آغازطلوع بهارانقلاب اسلامی،۱۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

«کریم جلیلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای ۱۰۰بسته معیشتی به همت خادمین هیئت انصار، همزمان با آغاز طلوع بهارانقلاب اسلامی به خانواده های نیازمند خبر داد.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم(ع) تبریز گفت: یکی از ارزش‌های زیبای دین مبین اسلام ارزشی به نام انفاق است تا جایی که حدود ۸۰ آیه از آیات قرآن را به خود اختصاص داده است. از نظر قرآن یکی از وظایف مهم  مؤمنین دستگیری از تهیدستان است. هر کس به اندازه امکانات و توانمندی خویش وظیفه دارد که نقصان‌های مالی دیگران را تأمین کند و این برگرفته از روحیه همبستگی و وحدتی است که مورد تأکید خداوند و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

جلیلیان افزود: به منظور ادامه کمک‌های مومنانه به آسیب دیدگان از کرونا و خانواده‌های ضعیف و نیازمندان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اجرایی شد.

وی گفت: بر همین اساس خادمین هیئت با کمک خیرین، ۱۰۰ بسته معیشتی تهیه و توسط جوانان مکتب، شبانه و در درب منازل این بزرگواران توزیع کردند.

جلیلیان اقلام بسته های غذایی را شامل گوشت گرم، روغن، ماکارونی، رب، نان، چای، قند، پیاز، سیب زمینی، ماسک به ارزش هربسته ۲۰۰ هزار تومان عنوان و اظهار کرد: در این مرحله از کمک های مومنانه مبلغ ۲۰ میلیون تومان ازمحل جمع آوری کمک های خیرین بزرگوار، هزینه شده است.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از تمامی خیرین و زحمت کشان در این عرصه که تمام این این امور مهم با کمک آنها میسر می شود، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با توکل بر خداوند منان و کمک خیرین گرامی، در مرحله بعدی توزیع بسته های معیشتی تعداد خانوارهای بیشتری را یاری رسانی کنیم.

 

کد خبر 1023422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha