تربیت دینی و ایمانی رویکرد اصلی سیاست گذاری برنامه های فرهنگی و معرفتی است

حجت الاسلام مرادی با اشاره به برپایی مسابقه مجازی از « کتاب صعود چهل ساله» با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جشنواره « من ۹ ساله شده ام» گفت: تربیت دینی و ایمانی یکی از ضرورت های سیاست گذاری برنامه های فرهنگی و معرفتی است.

« حجت الاسلام مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه ستاد اقامه نماز استان البرز در راستای نشست کمیته مساجد دهه فجر گفت: آذین بندی مساجد، دعوت از سخنران ها، برپایی مسابقه صعود چهل ساله، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله شاخص های مصوب در نشست کمیته مساجد دهه فجر است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: رویکرد تربیتی و دینی در روند اجرای برنامه های فرهنگی یکی از ضرورت هایی است که طی آن شاهد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهیم بود.

 

 با اشاره به پخش سولات مسابقه کتاب صعود چهل ساله از برنامه آستان ملکوت صدا و سیمای استانی افزود: مسابقه مجازی از کتاب صعود چهل ساله با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برپا می شود. 

 

تهیه و تنظیم ۸ موشن گرافی ویژه دانش آموزان ۸ تا ۱۲ سال پسر

 

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت محتواسازی های موثر و منسجم ویژه مسائل پسران بیان کرد: کار مشترک معاونت فرهنگی آموزشی ستاد اقامه نماز کشور و مرکز تخصصی نماز و مرکز ستاد اقامه نماز استان البرز هشت موشن ویژه مسائل اخلاقی، عبادی و الهی پسران در حال انجام است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز اظهار کرد: این ویژه برنامه متناسب با نیاز روز دانش آموزان پسر با هدف پاسخگویی به نیازها، بحث های روانی و عبادی است تا با بهره مندی از ابزار رسانه نسبت به امر تربیت دینی و فرهنگی این عزیزان اقدام های موثری انجام شود. 

 

برپایی جشنواره ۹ ساله شده ام ویژه دختران 

 

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت ایجاد انگیزه و رغبت در دانش آموزان به منظور انجام وظائف دینی و الهی در قالب تربیت دینی افزود: برپایی جشنواره ملی ۹ سال شده ام نیز از دیگر رویکردهای برنامه ریزی شده تربیت محور ویژه دانش آموزان دختر است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز اظهار کرد: هدف از برپایی جشنواره ۹ سال شده ام، ایجاد انگیزه و باور نسبت به تعالیم دینی در دختران تازه به سن تکلیف رسیده است که با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز کشور، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اداره کل قرآن، عترت و نماز همچنین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

 

عضو کمیته دهه فجر ویژه مساجد در پایان خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های تبیینی در دهه فجر برپایی نشست های محوری با عنوان گفتمان تقابل زن از منظر تمدن غربی و اسلامی و برنامه ریزی لازم به منظور برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی است که با محوریت و هماهنگی مساجد برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1023435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha