تصویب طرح توسعه مسجد «النور» در «پرنس ویلیام» آمریکا

هیئت نظارت بر شهرستان «پرنس ویلیام» انگلیس مجوز استفاده ویژه ای را برای انجمن مسلمانان ویرجینیا تصویب کرد تا بتوانند مرکز اسلامی دارالنور را در نزدیکی شهر «دیل» توسعه دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «potomaclocal»، هیئت نظارت بر شهرستان «پرنس ویلیام» انگلیس مجوز استفاده ویژه ای را برای انجمن مسلمانان ویرجینیا تصویب کرد تا بتوانند مرکز اسلامی دارالنور را در نزدیکی شهر «دیل» توسعه دهند.

 

این رأی در یکی از جلسات هیئت مدیره  که 16 ساعت به طول انجامید صادر شد.

 

صدور این رای راه توسعه مسجد النور را از 12 هزار فوت مربع به 88 هزار فوت مربع هموار می کند.

 

بر اساس گزارش های دریافت شده یک مهد کودک و مدرسه جدید در این مسجد ساخته می شوند که هر دو 200 کودک را در خود می دهند.

 

سالن های نماز و ضیافت ، اتاق های فعالیت جوانان ، یک کلینیک بهداشت عمومی جدید  و مطب ها به عنوان بخش هایی از ساختمان جدید ساخته می شوند.

 

متولیان مسجد دارالنور تاکید کردند که با افزایش جمعیت مسلمانان در این منطقه فضای بیشتری نیاز است و با این توسعه تعداد افرادی که می توانند بیایند و در مسجد نماز بخوانند به 1،782یک هزار و 782 نفر افزایش پیدا می کند.

 

در صورت توسعه کامل ،این مرکز بیش از 780 جای پارک خواهد داشت و این تعداد  نزدیک به 200 مورد بیشتر از نیاز مورد نظر در شهرستان پرنس ویلیام است.

 

شهرستان پرنس ویلیام یک منطقه مسکونی در ایالات متحده آمریکا است که در ایالت ویرجینیا واقع شده‌است و 901 کیلومتر مربع مساحت دارد.

کد خبر 1023452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha