افتتاح و کلنگ زنی ۷۳ پروژه در شهرستان ابهر به مناسبت دهه فجر

نوروزی از افتتاح و کلنگ زنی ۷۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۷۲ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

فرماندار ابهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: در ایام مبارک فجر امسال در این شهرستان ۷۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۷۲میلیاردریال در طول ایام دهه فجر افتتاح ویا کلنگ  زنی خواهد شد.

 

وجیه الله نوروزی افزود: از مجموع ۷۳ پروژه در سطح شهرستان ۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۶میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

فرماندار ابهر افزود: ۱۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۹۱۶ میلیارد ریال در ایام مبارک فجر کلنگ زنی خواهد شد و تعداد ۵ طرح سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی با ۲۸هزار و ۸۸۸ میلیارد ریال با میزان اشتغال ۱۲۰۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

 

به گفته وی، از تعداد این طرح، ۳ طرح بسیار مهم تولیدی توسط رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفراس افتتاح خواهد شد.

 

نوروزی ادامه داد: یک طرح سرمایه گذاری که از سال ۹۷ تا سال ۹۹ پیشرفت خوبی داشت با سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۵۷۰ نفر در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

 

فرماندار ابهر از  بهره برداری یک طرح سرمایه گذاری دیگری در ایام مبارک فجر خبر داد و گفت: این طرح که از سال ۹۷ شروع شده در دهه فجر با سرمایه گذاری ۴هزار و ۵۰۰میلیون ریال وبا اشتغال زایی ۶۰۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی همچنین از افتتاح ۲ طرح بزرگ مجتمع شرکت بسته بندی در این ایام خبرداد و افزود: ۲ طرح بزرگ سرمایه گذاری با ۳۸ میلیارد ریال افتتاح و برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد و یک طرح سرمایه گذاری فاز دوم یک شرکت تولیدی با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۰ نفر با حضور مدیران ارشد استانی به بهره برداری خواهد رسید.

 

کد خبر 1023462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha