جشنواره «۹ ساله شده ام» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مظاهری از برگزاری جشنواره «۹ ساله شده ام» در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این جشنواره شامل برنامه ها و مسابقات ویژه معارفی و آموزشی جذاب مخصوص دختران نومکلف است که در سطح استان برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جشنواره «۹ ساله شده ام» شامل برنامه ها و مسابقات ویژه معارفی و آموزشی جذاب مخصوص دختران نومکلف است که در سطح استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این جشنواره به میزبانی امور فرهنگی خواهران حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) در راستای اعتلای فرهنگ و ادب بندگی، با همکاری آموزش و پرورش، کانون های فرهنگی هنری مساجد، صداوسیما و ستاد اقامه نماز برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: جشنواره «۹ ساله شده ام» به همت مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان به صورت گسترده برگزار می شود.

 

مظاهری گفت: جشنواره «۹ ساله شده ام» روز ۲۱ اسفند سال جاری همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حرم مطهر برگزار و به صورت زنده برای سایر استان ها از شبکه های مختلف اجتماعی پخش می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به دختران برگزیده این جشنواره هدایای ارزنده و متبرک فاطمی، تبلت دانش آموزی و... اهدا می شود.

 

وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس های اینترنتی sale.amfm.ir9، آیدی کانال شاد به آدرس shad.ir/jashneebadatmedu و آیدی کانال «۹ ساله شده ام» در ایتا eitaa.com/joinchat/1673068633Cf1856a447d نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

 

کد خبر 1023468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha