منتخبان مسابقه فرهنگی سالروز میلاد حضرت زهرا (س) درکانون «امام صادق» معرفی شدند

صادقی گفت: نفرات برتر مسابقه فرهنگی سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» معرفی شدند.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برنامه های سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» گفت: این کانون فرهنگی و هنری که به مناسبت های مختلف به اجرای برنامه های متنوع می پردازد در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) نیز برنامه های متنوعی را به اجرا در آورد که با استقبال گرم مردم رو به رو شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: در برنامه های امسال علاوه بر برگزاری آیین جشن و سرور به اجرای مسابقه های مختلف نیز اقدام کردیم که مورد استقبال اهالی محله و مسجد قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: در برنامه جشن و سرور که در تکیه شهدای الغدیر برگزار شد، حجت الاسلام رمضانی امام جماعت مسجد به سخنرانی پرداخت و حاضران در این محفل معنوی از فیض مداحی و مولودی خوانی در وصف حضرت زهرا (س) که توسط مداحان و ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت (ع) انجام شد بهره مند شدند.

 

صادقی به دیگر برنامه های این آیین اشاره کرد و اظهار داشت: قرائت دکلمه توسط 2 نفر از نونهالان و اهدای جایزه به قید قرعه به 10 نفر از شرکت کنندگان در این محفل که نامشان مزین به زهرا و فاطمه بود از دیگر برنامه های ویژه برنامه سالروز ولادت حضرت زهرا (س) بود.

 

وی با اشاره به مسابقه فرهنگی ویژه سالروز میلاد حضرت زهرا (س) که به صورت پیامکی برگزار شد، خاطرنشان کرد: این مسابقه با حضور 61 نفر از شرکت کننده برگزار شد که از این تعداد 54 نفر جواب صحیح را ارسال کردند.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» ادامه داد: با قرعه کشی از میان این 54 نفری که به سئوالات، پاسخ صحیح ارائه کردند، تعداد 10 نفر برگزیده شده و به آنها جوایزی تعلق می گیرد.

 

به گزارش شبستان، ویژه برنامه سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا درآمده است.

 

کد خبر 1023480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha