پشتکار و وظیفه شناسی بانوان در عرصه های مختلف ستودنی است

شفیعیان گفت: پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی زنان در انجام امور محوله ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (پنجشنبه ۱۶ بهمن) در مراسم تجلیل از بانوان شاغل و همسران کارمند فرمانداری ویژه شهرستان جهرم ضمن تبریک خجسته زاد روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و حتی مدیریت بخش های مختلف ادارات شهرستان نقش مهمی ایفا کنند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: این مهم نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی زنان در انجام امور محوله به آنان است.

 

وی بیان کرد: کار کردن در شرایط کنونی با وجود محدودیت امکانات و منابع و همچنین مشکلات پیش آمده از کرونا و تحریم هایی که دست به گریبان آن ها هستیم بسیار سخت است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و باید مشکلات آنها را شنید، تاکید کرد: وظیفه همه ما خدمت به  مردم، شنیدن دردها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است.

 

شفیعیان تصریح کرد: مردم حق دارند که در موضوعات مختلف مطالبه گر باشند و مسئولان شهرستان هم وظیفه دارند پاسخ گوی این مطالبات باشند.

 

به گزارش شبستان، در پایان این آیین با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات بانوان شاغل و همسر کارمندان فرمانداری ویژه شهرستان جهرم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1023524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha