مرکز ارتباطات شغلی کمیته امداد استان ایلام راه اندازی شد

مرکز ارتباطات شغلی و طرح های اشتغال زایی کمیته امداداستان ایلام در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام روز پنجشنبه در این آیین اظهار کرد: این مرکز در راستای رصد طرحهای اشتغال و خودکفایی مددجویان و به منظور آسیب شناسی و عارضه یابی و در جهت کمک به ارتقاء سطح اجرایی طرحهای اشتغال ایجاد شده توسط کمیته امداد فعالیت می کند.

 

«قنبر موسی نژاد» با بیان اینکه این مرکز زیر نظر اداره راهبری شغلی این نهاد فعالیت می کند، افزود: در مرحله نخست طرح های راهبری شغلی و در مرحله دوم نیز طرحهای کارفرمایی و هدایت شغلی نیز زیر نظر این مرکز  رصد شده و اسیب شناسی خواهند شد.

 

وی  تصریح کرد: آسیب شناسی طرح های اشتغال کمیته امداد،جلوگیری از انحراف و پایدارسازی بیشتر این طرحها از جمله دیگر اهداف راه اندازی این مرکز است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: در ارزیابی هایی که از مشاغل ایجاد شده توسط این اداره کل انجام گرفته متوجه شدیم بیش از 94 درصد این مشاغل پایدار هستند.

 

وی اضافه کرد: هم اکنون 110 نوع خدمت توسط کمیته امداد به جامعه مددجویی ارائه می شود که ایجاد اشتغال برای این قشر از راهبردی ترین و اثرگذارترین این خدمات در راستای توانمندسازی مددجویان است.

 

موسی نژاد با بیان اینکه خروجی های امداد خروجی های افتخارآمیزی هستند، تصریح کرد: عمده افرادی که با حمایت این نهاد به جایگاه های بالای علمی و مدیریتی رسیده اند به افراد تأثیرگذاری در جامعه تبدیل شده اند.

کد خبر 1023541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha