دبستان ۶ کلاسه در حمیدیه به بهره برداری رسید

قربانی گفت: دبستان ۶ کلاسه مرسل آزاده فخر سلطانی در روستای دهکده شهرستان حمیدیه با مشارکت خیر نیک اندیش و با همت جامعه یاوری فرهنگی به بهره داری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی قربانی» صبح امروز (پنج شنبه ۱۶ بهمن) در آیین افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه در حمیدیه ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه و ماندگار خیرین در امر مقدس مدرسه سازی اظهار کرد: برای اینکه تمامی کشور به مساوات از مدارس مجهز و امکانات آموزشی پیشرفته استفاده کنند تا توسعه و عدالت به‌طور همه‌جانبه در کشور توزیع شود، نیاز است برای رسیدن به چنین هدفی همه مردم در کنار دولت دست‌به‌دست هم دهند و موجبات این رشد را فراهم سازند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه دولت با حمایت خود و تامین اعتبار پروژه های مشارکتی باعث شد که هیچ پروژه خیری نیمه تمام نماند افزود: خیرین عزیز با رغبت بیشتری در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی مشارکت گسترده داشته باشند.

 

وی با اشاره به افتتاح یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای دهکده شهرستان حمیدیه تصریح کرد: این مدرسه با مساحت یک هزار مترمربع با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش ناصر فخر سلطانی و با همت جامعه یاوری فرهنگی به بهره برداری رسید.

 

کد خبر 1023556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha