تجلیل از کارگران غساله آرامستان اراک

همزمان با ایام الله دهه فجر و هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن از کارگران غساله آرامستان اراک تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و به همت کمیته کارگری و کار فرمایی ستاد دهه مبارک فجر در مراسمی از کارگران غساله آرامستان اراک به پاس زحمات ایثارگرانه آنها در امر تدفین شرعی و بهداشتی اموات و علی‌الخصوص متوفیان کرونا تقدیر به عمل آمد.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات این بانوان گفت: صاحبان این شغل کسانی هستند که آخرین خدمت دنیایی را به ما کرده و جسم بی‌جانمان را مهیای سفری می‌کنند که برگشتی در آن نیست.

 

«محمد تقی آبایی» با تاکید به اینکه باید قدردان شغل غسالی باشیم و خداقوت به آنها بگوییم، افزود: زحمات ایثارگرانه در این شغل بالاخص در ایام کرونا و خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان از این بیماری  امری ستودنی، درخشان و نمونه‌ای از ایثار است.

 

وی انقلاب اسلامی را برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی دانست و بیان کرد: این انقلاب به برکت خون شهدا و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان به رهبری بزرگ مردی از دیار آفتاب به بار نشسته است و ما باید ادامه دهنده راه این انقلاب باشیم.

 

این مقام مسئول تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را امری ضروری دانست و اضافه کرد: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در طی این سال ها دستاوردهای عظیمی داشته است که این دستاوردها باید برای نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی تبیین شود.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: اکنون که 42 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد ما باید بیش از پیش ولایتمداری و ارزش های دینی و انقلابی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم چرا که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به کارشکنی در این راستا پرداخته اند و ولایتمداری ما خنثی کننده این توطئه ها است.

 

گفتنی است در این مراسم که با حضور کسایی پور، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی برگزار شد، از خدمات و زحمات ایثارگرانه کارگران غساله به جهت تدفین شرعی و بهداشتی اموات و علی‌الخصوص متوفیان کرونا  با اهدا لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر 1023559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha