بانوان شاغل در ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز زن تجلیل شدند

مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر، از بانوان شاغل در این ستاد به مناسبت روز زن و در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم تقدیر کرد.

«محمدرضا مظاهری» با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) به ‌عنوان مادری مهربان و همسری فداکار اسوه نمونه و افتخار زنان و تمام بشریت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از شاخص های توسعه انسانی در هر جامعه و کشوری حضور فعال زنان در آن است.

 

وی ابراز کرد: بر همین اساس در دهه های اخیر در کشورمان شاهد این هستیم که زنان هم دوش مردان در عرصه های مختلف کشورمان حضور فعالی دارند.

 

مظاهری گفت: اهمیت و جایگاه والای زن در خانواده و جامعه همواره مورد تأکید اسلام بوده و نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف علاوه بر نقش مادری و همسری تأثیرگذار و قابل‌تقدیر بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های بانوان شاغل در این ستاد گفت: در سال گذشته شاهد موفقیت‌های خوبی در مجموعه بودیم که این موفقیت مرهون تلاش‌های ارزنده بانوان همکار است و انتظار داریم این تلاش و کوشش در سال جاری تسری پیدا کند.

 

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایای فرهنگی از سوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از بانوان همکار در این ستاد تجلیل شد.

 

 

کد خبر 1023569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha