برگزاری جشن های انقلاب و توزیع بسته های حمایتی به خانواده های نیازمند کانون

خدابخشیان گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر جشن های انقلاب اسلامی همراه با سخنرانی و توزیع بسته های حمایتی بین خانواده های نیازمند انجام می شود.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: برگزاری جشن انقلاب، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری، توزیع بسته های حمایتی و کفش بین خانواده های نیازمند از برنامه های اجرای کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: با توجه به شیوع  ویروس کرونا برنامه ها بیشتر در فضای مجازی برگزار می شود و تبلیغات در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب در ایام الله دهه فجر در دستور کار کانون است.

 

خدابخشیان گفت: با توجه به اهمیت فضا سازی محیطی و ایجاد شور مردمی پخش سرودهای انقلابی از ماذنه های مسجد در برخی کانون های مساجد و ایستگاه های صلواتی انجام  می شود.

 

وی از برگزاری دیدار با خانواده های شهدا و پیشکسوتان انقلاب خبر داد و گفت: این برنامه در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» و در قالب برنامه «سه شنبه های تکریم» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا  شد.

 

وی ادامه داد: همچنین همزمان با دهه مبارک فجر و تقارن آن با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی‌داشت روز زن، ویژه‌برنامه‌های مختلفی به  این مناسبت، در جهت شناخت بیشتر شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1023593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha