غذای گرم بین نیازمندان  شهرستان بروجرد توزیع شد

اصالت پور با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های جشن میلاد حضرت زهرا(س) در کانون فرهنگی کمیل، افزود: همزمان با شب میلاد حضرت زهرا(س) ۳۰۰ پرس غذای گرم در بروجرد توزیع شده است.

«حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: جشن میلاد حضرت زهرا(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان بروجرد برگزار شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری  کمیل افزود: طبخ و توزیع غذای گرم و تهیه و توزیع شله زرد در بین نیازمندان و ایتام از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در شب میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) بوده است.

 

وی  ادامه داد: غرفه های توزیع ماسک موکب جوانان بروجرد و کانون فرهنگی هنری کمیل به ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهر تبدیل شده است.

 

اصالت پورخاطرنشان کرد: همچنین در دومین مرحله طرح بیستم های 20 تومانی در روز ولادت حضرت زهرا(س) با محوریت پرداخت قبوض آب، برق و گاز تعدادی از خانواده های نیازمند شهرستان بروجرد انجام شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری  کمیل اظهار کرد: همچنین طرح توزیع شیر خشک ویژه خانواده های نیازمند به صورت ماهانه انجام می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه طرح پخش غدای گرم در شب های جمعه در بین ینازمندان از برنامه های کانون فرهنگی هنری کمیل است، افزود: طرح پخش غذای گرم در شب های جمعه به نیابت سلامتی حضرت ولیعصر(عج) و اموات برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1023603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha