مقابله با جنگ رسانه ای دشمن نیازمند کار گروهی رسانه‌ای است

رضایی یکی از عرصه‌های مقابله با دشمن را توسعه فعالیت های رسانه ای دانست و گفت: دشمن با سوژه‌های مختلف اهداف خود را با جنگ رسانه ای پیش می‌برد که رسانه‎های داخلی وظیفه دارند با شفاف سازی و انعکاس واقعیت‌ها مانع از دستیابی دشمن به اهدفش شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « سجاد رضایی» امروز (۱۶ بهمن) در مراسم تجلیل از بانوان خبرنگار فعال بسیج خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه در این استان نیروی اصلی فعال در کار رسانه را بانوان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: خبرنگاری کار بسیار دشواری است چراکه متاسفانه مدیران و مسئولان نگاه بازی به حوزه خبر و رسانه ندارند.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان‌ جنوبی به فعالیت جهادی خبرنگاران برای اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات مردم با وجود مضیقه‌های مادی، توهین‌ها و مشکلات اقتصادی خودشان اشاره کرد و افزود: خبرنگاران در خراسان‌ جنوبی گاهی از حمایت‌های صنفی لازم برخوردار نیستند در همین راستا مشکلات اصحاب رسانه را طی مکاتبه ای به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتقال دادیم تا در کمیسیون‌ها و وزارت مربوطه مطرح و پیگیری کنند چرا که احیای برخی حقوق خبرنگاران نیاز به تصویب قانون دارد. 

 

وی با ابراز خرسندی از افزایش میزان اخبار تولیدی و پیگیری مطالبات مردم از سوی رسانه‌های استان در سال جاری، ادامه داد: امروزه فعالیت خبری و رسانه‌ای به برگزاری یک نشست خبری و انعکاس آن در رسانه ها محدود نمی شود.

 

رضایی در ادامه یکی از عرصه‌های مقابله با دشمن را فعالیت های رسانه ای دانست و تصریح کرد: دشمن با سوژه‌های مختلف اهداف خود را با جنگ تبلیغاتی و رسانه ای پیش می برد که رسانه‎های داخلی وظیفه دارند با شفاف سازی و انعکاس واقعیت‌ها مانع از دستیابی دشمن به اهدافش شوند.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان‌ جنوبی عنوان کرد: مقابله با جنگ رسانه ای دشمن نیازمند هم افزایی و کار گروهی رسانه‌ای است.

 

رضایی با اشاره شرایط سخت کرونا و افزایش مشکلات اقتصادی در جامعه، تأکید کرد: یکی از وظایف رسانه‌ها ترویج الگوهای فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی است که در چنین شرایطی با فعالیت جهادی و حداقل امکانات درآمدزایی دارند و در این حوزه نیز شاهد الگوهای موفق خوداشتغالی در بین بانوان جامعه هستیم.

 

وی با انتقاد از شعارزدگی برخی مسئولان، گفت: این مسئولان سخنان و فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب را می شنوند و در طی سخنرانی های خود قالب مفاهیم تئوری و شعاری مطرح می کنند اما در عمل به آن کوتاهی می‌کنند.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان‌ جنوبی در پایان از اقدامات گسترده مرکز نیکوکاری رسانه یاران در استان قدردانی کرد و افزود: گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه نیز راه‌اندازی و فعال شده و امیدواریم در راستای خدمت رسانی و کمک به خانوارهای نیازمند استان اقدامات خوبی انجام شود.

 

 

کد خبر 1023632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha